Нейрокорекція

Нейрокорекція

Нейрокорекція – це програма рухових та інтелектуальних вправ: рухові вправи в положенні лежачи і сидячи, активні ігри, заняття за столом. Завдання поступово ускладняються в ході занять.

Нейрокорекція буде дуже корисна дітям з такими діагнозами як:

  • різні види дисонтогенезу;
  • ранній дитячий аутизм;
  • затримка психічного розвитку різних типів;
  • загальне порушення розвитку, алалії, дисартрії, дисграфіі, дислексії, СДУГ(синдром гіперактивності з дифіцитом уваги).

В тому числі, нейрокоррекція допомагає дітям, що зазнають труднощі, не тільки в навчанні в силу психологічних причин (невротичних розладів, психосоматичних розладів, особливостей особистості), а й при загальному фізичному недорозвиненні, можливо при шкільної дезадаптації і стресових розладах.

Мета для цих занять – відновити порушені зв’язки нервової системи. Нейропсихолог підбирає для дитини сенсорні, рухові, дихальні та інші вправи, щоб задіяти відповідні рецептори і відділи мозку. Найкраще, і це об’єктивно, нейропсихолог може допомогти дітям від 3 до 10 років. Після 10-11 років ефект буде пов’язаний перш за все з компенсацією, а не з принциповим подоланням труднощів.

З чим працює нейропсихолог:

  • труднощі навчання навичкам читання, письма, рахунку;
  • труднощі зі осередком і перемиканням уваги;
  • порушення пам’яті порушення мови, рухові порушення, як в дрібній, так і у великій моториці;
  • низький психофізіологічний ресурс і підвищена стомлюваність;
  • труднощі контролю за поведінкою: імпульсивність, необдуманість дій або, навпаки, інертність і повільність.

Нейропсихологічна діагностика і корекція будуть корисні:

  • якщо спостерігалася патологія в пологах або протягом вагітності;
  • дитина народилася недоношеною;
  • отримав травму під час пологів або в ранньому віці;
  • має затримку моторного розвитку;
  • має затримку або інші порушення мовного розвитку;
  • має затримку психічного розвитку;
  • страждає на енурез, тиками, заїканням, нав’язливими страхами;
  • демонструє труднощі в засвоєнні навичок рахунку, письма, читання (плутає букви при читанні і на листі, пише дзеркально, робить безліч орфографічних помилок, погано розуміє умови математичних і логічних завдань, допускає багато арифметичних помилок);
  • якщо дитина незграбний, невпевнений в рухах, якщо дитині важко себе зайняти, він імпульсивний, гіперактивна, зазнає труднощів у спілкуванні з однолітками і дорослими;
  • дитина пише, малює лівою рукою.