Дитячий садок майбутнього, яким я його бачу?

Це світлий затишний будинок. У цьому будинку є яскраві іграшки, цікаві книги, зручні меблі, сучасне обладнання. А найголовніше, в цей будинок щоранку приходять малюки, щоб радісно і плідно провести день, пограти і поспілкуватися з друзями і з дорослими, дізнатися щось нове і цікаве. Дитячий садок майбутнього – це другий дім, сім’я дитини, казка.

А зустрічають хлопців та дівчат в дитячому садку майбутнього не випадкові і байдужі люди, а вихователі і педагоги, які живуть інтересами дітей, закохані в свою справу.

«Робота – найкращий спосіб насолоджуватися життям», – стверджував І. Кант. І ми поділяємо його точку зору.

Дитячий садок майбутнього та Педогог

  • Педагог – це провідник, сполучна ланка між дитиною і навколишнім світом.
  • Педагог повинен допомогти кожній дитині знайти своє місце в житті.
  • Педагоги дошкільних установ – грамотні висококваліфіковані фахівці, які йдуть в ногу з часом і люблять дітей, з увагою ставляться до кожної дитини, надають можливість малюкам реалізувати себе, виходячи з їх інтересів, потреб і схильностей.
  • Це ерудовані фахівці, які освоюють нові технології, інноваційні форми роботи.
  • Це творчі люди, які в грі діляться з дітьми досвідом, знаннями і вміннями, дають свободу, заохочують ініціативу і спрямовують свою майстерність на розкриття дитини, на розвиток його особистості.

У дитячому садку майбутнього – Аутизон вихователі і педагоги поряд з високими і новими технологіями використовують традиційну народну педагогіку. Всі діти люблять казки. Творчий педагог через казку навчить дуже багато чому. Дитина через казку пізнає навколишній світ, засвоїть моральні цінності, моделі поведінки, прийняті в суспільстві, долучиться до народної культури. У дитячому садку майбутнього звучить музика, діти малюють, фантазують, відіграють!

Правила дитячого садка майбутнього

дитячий садок майбутногоУ дитячому садку майбутнього – Аутизон також важлива взаємодія з сім’ями вихованців. Батьки «заряджаються» позитивними емоціями і є активними учасниками педагогічного процесу, грають разом з педагогами і дітьми. А вдома не садять дітей біля телевізора, у ноутбука або з планшетом, телефоном, а втягують їх у спільну діяльність: піти погуляти в парк, зробити малюнок, почитати книгу.

У дитячому садку майбутнього  – Аутизон в дошкільних групах не більше 15 діточок, а для їх різнобічного розвитку працюють педагог психолог, вчитель-логопед, музичний керівник, інструктор з фізичної культури. Педагоги працюють з дітьми, а не з “паперами”.

А дитина, йдучи ввечері додому говорить: “Я завтра обов’язково прийду!”.

Дитячий садок майбутнього … Яким він буде?

Це залежить від нас, педагогів, які працюють в дитячому садку сьогодні і зараз.

«Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими.» (Оскар Уайльд), так давайте об’єднаємося, виростимо і виховаємо людей грамотних і добрих, які прагнуть досягти вершин самостійно, вміють відстояти свою точку зору. У наших силах розгледіти в очах і серцях дітлахів той світ, в якому буде побудований дитячий сад майбутнього – Аутизон.