Музична нейрокорекція традиційно вважається способом ефективної корекційної допомоги різним дітям. У тому числі таким, що мають тяжкі порушення розвитку. Вона успішно використовуються в роботі з дітьми з розладом аутистичного спектру (РАС). На перших етапах занять, що не вступають у взаємодію, не приймають правил, заданих дорослим, не виконують завдань і т.д.
Розроблено системи музичних занять із дітьми, які мають грубі порушення слуху, опорно-рухового апарату, проблеми розвитку мовлення. Використання музики для допомоги особливій дитині дає можливість вирішувати завдання, які нерідко ставлять у глухий кут фахівця – нейропсихолога, педагога, логопеда, інструктора з лікувальної фізкультури (ЛФК) – працюючого в більш традиційних формах.
Висока емоційність музичного впливу та взаємодії полегшує встановлення контакту з дитиною. Дозволяє легше зацікавити її спільною грою та включити у пропоновану діяльність. Ритм – обов’язкова складова музики – служить джерелом тонізування та структурує активність дитини, дає їй опору тимчасової організації поведінки. Різноманітність способів дії з музичними інструментами та голосових контактів відкривають можливості взаємодії з дитиною, яка в інших умовах не виявляє наявних здібностей.
Послуга передбачає проведення занять із музичної нейрокорекції з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку.
Музична нейрокорекція дозволить компенсувати існуючі порушення, активізувати психофізичний розвиток дитини, включити вищі психічні функції, нормалізувати зв’язок між півкулями та налагодити комунікацію.