Про нас
Психолого-педагогічний клуб Аутизон+
Психолого-педагогічний клуб Аутизон+ пропонує послуги корекції в Києві та Київській області. Допоможемо виявити причини появи мовленнєвих порушень, виявити причини не бажаної поведінки, проводимо корекційну роботу з дітками які мають розлад аутистичного спектру (РАС), РДА, ЗПР, ЗПРР, синдром гіперактивності та дефіциту уваги, проведемо якісну діагностику та усунемо виявлені дефекти за допомогою застосування ефективних методів корекції.
Центр спеціалізується на роботі з різними видами затримки мовленнєвого та психомоторного розвитку, з дітками які мають розлад аутичного спектру та з дітьми які мають особливі освітні потреби.
Педагоги нашого центру досконало володіють навичками психологічної адаптації, застосовуючи захоплюючі розвиваючі ігри, тому легко входять у контакти з дитиною.
На індивідуальних заняттях виконують комплекс вправ для розвитку і виправлення навіть складних порушень.
Психолого-педагогічний клуб Аутизон: професійна, комплексна терапія
Досвід, професіоналізм та відмінний рівень не позначаються на вартості наших послуг. Співвідношення якості та цін відповідають запропонованому сервісу.
Після попередньої консультації буде складено програму корекції з урахуванням структури дефекту. Це робиться після проведення діагностики соціального, психомоторного та педагогічного розвитку. Збір та аналіз відомостей проводиться з урахуванням думки суміжних фахівців.
Своєчасна допомога: позбавить комплексів, покращить успішність і сформує яскраву творчу особистість. Працюємо на отримання високих результатів, і наша успішна практика — яскраве підтвердження цього!
Окремий напрямок нашого центру – робота з дітками які мають розлад аутичного спектру. Всі педагоги навчені принципам вербально-поведінкової терапії, яка зарекомендувала себе як найоптимальніший спосіб корекції та розвитку для дітей з розладом аутистичного спектру. В рамках неї проходить робота, спрямована на розуміння мови, співробітництво, виконання інструкцій та наближення до комунікування, навчання самообслуговування, а також робота з батьками.
Робота психолога спрямована на вирішення проблем невротичного розладу та реакції у дітей, розлади поведінки, включаючи харчову поведінку, посттравматичні стресові відхилення, кризи, травми, корекцію страхів, фобій, гіперактивності, роботу з аутистами та інше.
В заняттях задіяно 4 спеціалісти, за наступними направленнями:
Корекційний педагог-психолог, що проводить:
- Корекцію не бажаної поведінки;
- Розвиток академічних навиків;
- Використання АВМ-терапії.
Нейро-логоритміка яка включає:
- Нейрокорекцію;
- Музикотерапію.
Логопедичні заняття:
- Рефлексотерапія (погашення, інтеграція вроджених рефлексів);
- Правильній вимові звуків;
- Навчання сприйняттю діалогу;
- Розвитку навичок повторення слів, фонематичного слуху;
- Формуванню словникового запасу та граматичних навичок.
Нейрокорекційні заняття які включають:
- Бломберг-терапію;
- Сенсорну інтеграцію;
- Мозжечко стимуляцію;
- Загальну нерокорекцію;
Сценарій корекційного (блочного) заняття у нашому центрі наступний:
- Заняття проводяться за індивідуальною програмою (одна дитина – один дорослий (педагог)).
- Заняття, що направленні на корегування та розвиток, проходять в ігровій формі та у формі організованих занять за столом. Ці форми чергуються, щоб створити перемикання з однієї в іншу, і знизити вплив чинника втоми дитини, який часто є у дітей із ознаками ДВГ.
- Тривалість корекційного заняття становить 120 хв. (2 години) з 4 перемиканнями, коли діти від виконання завдань в одному місці переходять до рухомих вправ. При організації занять дитини з педагогом довільного регулювання діяльності, також потребує зовнішньої організації діяльності. Важко очікувати від дитини, що вона сама зможе спланувати та організувати свої дії на заняттях. З цією метою запроваджуються певні правила поведінки на заняттях, які пропонують дитині періодично озвучувати. Чим чіткіше побудований режим взаємин на заняттях, чим чіткіше правила діяльності та вимоги ведучого (педагога), тим простіше дитині з розладами цим правилам слідувати. Коли в кожному занятті повторюються одні й ті самі правила, особливості розпорядку, то дитина до них адаптується, сприймає як належне і вчиться коригувати свою поведінку відповідно до них.
- Також під час занять формується позитивна мотивація на дотримання правил поведінки. Зокрема, з цією метою запроваджується додаткове заохочення за дотримання цих правил (так звані «солодкі» п’ятірки — цукерки, льодяники, наклейки, або улюблене заняття певної дитини. Варіанти заохочень узгоджуються з батьками.
- Як і будь-яка дитина, дитина з будь якими розладами зацікавлена в отриманні позитивної оцінки своєї діяльності. Емоційна складова процесу для неї навіть важливіша, ніж змістовна. У них фіксуються негативні реакції на критику та критикуючого: зміст зауваження може бути пропущений, а «неприємний осад» і, як наслідок, уникнення та відмова співпрацювати залишаються.
- Дуже важливим видається не фокусування педагога на помилці дитини, а можливість дати дитині оцінити свою діяльність, попросити повторити завдання, проговорити алгоритм своїх дій. Таким чином, дитина звертається до себе і вчиться об’єктивно дивитися на себе та справедливо оцінювати себе.
- Протягом заняття педагог активно заохочує дітей за старання, підтримує та допомагає.
До 3-6 річного віку дитину дуже важливо хвалити у будь-якій грі («Молодець», «У тебе чудово виходить»). З 6-12 років діти потребують справедливішого відношення і можуть сприймати неадекватну похвалу як обман. Тому в цьому віці змінюються формулювання заохочення («Сьогодні в тебе вийшло краще, ніж учора», «Я бачу, що ти намагався, і це найголовніше»). - В кінці заняття ведучий (педагог) дає дітям невелике домашнє завдання. Також дітям видаються індивідуальні завдання з пройдених вправ, спрямовані на відпрацювання навичок, закріплення знань, які викликали труднощі під час заняття.
Керівник:
Микитенко Ніна Петрівна – фахівець в області психології, практикуючий сімейний психолог-консультант, нейропсихолог, сертифікований фахівець в області арт-терапії, бломберг терапії, нейрокорекції, сенсорної інтеграції та сенсомоторної корекції.
Наші адреси:
- Київська область, с. Софіївська Борщагівка, вул. Академіка Шалімова, 67
Як доїхати: Маршрутне таксі 744, 903, 742, 796, 374, 820, 369, 304Д
Час роботи: Понеділок-П’ятниця 09:00-19:00
Час роботи група розвитку неповного дня: Понеділок-П’ятниця 09:00-18:00
Вихідні: Субота – Неділя
- м.Київ, проспект Берестейський 103
Час роботи: Понеділок-П’ятниця 09:00-19:00
Вихідні: Субота – Неділя